Pengikut

Rabu, Ogos 12, 2009

H1N1 untuk kurangkan penduduk dunia

DUNIA ini dikuasai oleh siapa? Jawabnya golongan peniaga atau kapitalis yang kaya-raya. Dunia ini ada 6 bilion penduduk dan sebagian besar di negara-negara mundur. Tiga perempat kekayaan dunia ada di negara-negara maju dan bakinya di negara-negara mundur. Penduduk pula, tiga perempat tinggal di negara-negara mundur, manakala satu perempat tinggal di negara-negara maju. Negara-negara maju seperti di benua Eropah, Amerika Utara, Australia, New Zealand dan Jepun. Semua negara ini bermazhab kapitalisme, iaitu hidup hanya untuk mengaut keuntungan wang ringgit.

Jelaslah orang kaya yang pentingkan untung menguasai dunia. Mereka menunjang negara kuasa besar seperti Amerika, Russia, Britain dan Perancis. Kuasa besar ekonomi dunia termasuklah Kanada, Itali, Jepun dan Jerman. Semua negara industri kaya ini ada kelab iaitu G8 atau Kumpulan Lapan!

Jadi janganlah cepat terkejut untuk faham bahawa para kapitalis dunia hanya memerlukan penduduk yang dapat memberi mereka wang. Mana-mana penduduk yang tidak berguna dan menjadi beban, wajib dimatikan. Cara mematikan penduduk dunia ada pelbagai seperti mencetuskan peperangan dan merebakkan wabak penyakit. Kalau negara itu kaya dengan wang, cara untuk kapitalis ini mendapatkan wang negara itu ialah dengan mewujudkan peperangan. Negara yang berperang akan membeli senjata dan ubat. Semua ini ada dalam satu pakej dari negara kaya.

Oleh itu H1N1 ini juga sengaja dicipta oleh saintis negara kaya untuk mengurangkan beban bumi dengan penduduk. Ingat, WHO menganggarkan 28 ribu rakyat Malaysia akan mati kerana wabak H1N1 ini. 28 ribu ini sama dengan jumlah jemaah haji dari Malaysia untuk satu musim haji di Makkah. Jika dalam musim haji ada saudara mara kita atau diri kita yang ke Makkah, maka dalam angka 28 ribu yang mati kerana H1N1 juga ada waris kita atau mungkin kita juga.

Cara menularkan wabak ini dikira sah mengikut undang-undang. Aduh...
bacalah yang seterusnya daripada rencana oleh Hishamudin Rais ini. Baca dulu... http://malaysiakini.com/news/110426

Tiada ulasan:

Catat Ulasan